EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

maig 18 2012

Curs pont al Grau en Turisme de la UAB pels diplomats i diplomades en Turisme

El curs pont del Grau en Turisme de la UAB previst pel proper curs 2012-2013, ha tornat a innovar en la seva estructura. S’ofereix amb un nou format semi- presencial que permet als Diplomats en Turisme compatibilitzar les tasques professionals i personals amb l’obtenció del títol de Grau en Turisme.

Aquest curs que està adreçat a totes les promocions de diplomats i diplomades en Turisme tant de la UAB com d’altres centres. Permetent als estudiants que cursant i superant un total de 54 crèdits ECTS, amb la possibilitat de matricular-se només d’una part del curs puguin desenvolupar les assignatures amb un format semi-virtual. Aquest nou format semi-virtual consta de sessions presencials només dos cops al mes situades en un horari (divendres tarda i dissabte al matí) totalment adaptable a la resta d’activitats que es desenvolupin.

Cal recordar que el nombre de places i el període per poder cursar el curs pont és limitat (només s’oferirà fins el curs 2014-2015). Els estudiants que desitgin retitular-se, prèviament, hauran de tramitar la preinscripció (del 1 al 3 d’octubre de 2012) a l’Oficina d’Orientació Universitària (https://accesnet.gencat.cat).

This entry was posted on Divendres, 18 maig, 2012 at 10:15 and is filed under cursos, estudis, ex-alumnes, Grau de Turisme, noves tecnologies, professionals, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.