EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

maig 17 2012

A on són els nostres alumnes?

Us oferim informació sobre la trajectòria professional de diversos exalumnes de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB que actualment es troben treballant en el sector turístic i hoteler, i també en altres àrees laborals:

• La sra. Judit Alsina, Graduada en Turisme, exerceix d’informadora en el Bus Turístic de Barcelona.

• El sr. Carlos Carrión, Graduat en Turisme, és el CEO i President d’ Intimalia.

• El sr. Àlex Amat, Graduat en Turisme, treballa com a e-commerce consultant a AlojaPro.

• La sra. Mariona Triay, titulada del Màster en Gestió i Organització d’Esdeveniments – Turisme de Negocis, és tècnica en organització i gestió d’esdeveniments a Global Events ID.

• El sr. Cristian Olivella, Graduat en Direcció Hotelera, és el propietari de TapasBruc33 S.L. .

Próximament, us continuarem facilitant més dades de la carrera professional d’altres antics alumnes de l’EUTDH-UAB.

This entry was posted on Dijous, 17 maig, 2012 at 10:18 and is filed under borsa de treball, empreses, Esdeveniments, ex-alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Màsters i Postgraus, professionals. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.