EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Mar 19 2012

L’EUTDH organitza una nova edició del ‘Curs Amadeus Nivell I (Reserves)’

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB , com a centre reconegut i homologat oficialment per AMADEUS ESPAÑA, organitza cursos de formació sobre el sistema AMADEUS. Aquest és el programa de reserva líder en el sector de les agències de viatge i companyies aèries, fet que fa que el coneixement sobre el seu funcionament i les seves actualitzacions sigui imprescindible per tots aquells professionals que vulguin desenvolupar-se professionalment en qualsevol d’aquestes empreses. L’objectiu d’aquests cursos és aprendre el funcionament del programa, assolint-ne els coneixements necessaris per poder realitzar i gestionar les reserves aèries, hoteleres i de cotxe de lloguer a través del sistema AMADEUS. La docència es realitza a l’aula virtual d’Amadeus de l’Escola dotada amb ordinadors amb connexió en temps real al sistema de distribució.

Durant els dies 19 i 26 d’abril, i 3, 10 i 17 de maig de 2012, de 16:00 a 20:00 hores es realitzarà el "Curs d’Amadeus Nivell I" (Reserves).

Preu general: 250€ (Preu amb descompte: 225€ per membres de l’EUTDH i de la comunitat de la UAB ).

Per a més informació i inscripcions, visiteu aquest enllaç.

This entry was posted on Dilluns, 19 Març, 2012 at 19:14 and is filed under alumnes, cursos, ex-alumnes, Futurs alumnes, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.