EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

des. 21 2011

Visita dels alumnes del Màster en Gestió i Organització d’Esdeveniments – Turisme de Negocis a l’EIBTM 2011

Els dies 30 de novembre i 1 de desembre, els alumnes del curs 2011-2012 del Màster en Gestió i Organització d’Esdeveniments – Turisme de Negocis van visitar l’EIBTM (The Global Meetings & Events Exhibition’), l’esdeveniment internacional més important del sector, que es va celebrar a Fira Gran Via de Barcelona, des del 29 de novembre i l’1 de desembre de 2011.

Els estudiants -acompanyats per la coordinació docent del Màster- van visitar les diferents instal·lacions on es van entrevistar amb diversos expositors.

Entre les sessions contemplades dins del programa formatiu de l’EIBTM, enguany, els alumnes van poder assistir, entre d’altres seminaris, a una sessió exclusiva per als estudiants titulada “De la Universidad al Mercado Laboral”, organitzada per MPI Espanya (Meeting Professionals International), on hi intervenia una ex-alumna del Màster de la promoció de 2009-2010. També van poder assistir a d’altres sessions com “La transparencia en la captación y gestión de los congresos: Clave en el mercado asociativo”, “Uso de las Redes Sociales en clave profesional”, “Internacionalización de eventos”, o “ROI versus “ROE”.

This entry was posted on Dimecres, 21 desembre, 2011 at 19:02 and is filed under alumnes, Esdeveniments, Màsters i Postgraus, Ponències, Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.