EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Des 19 2011

Sessions informatives de les Beques Sicue-Sèneca 2012-2013 per realitzar una estada d’estudis en una altra Universitat espanyola

Al gener de 2012 s’obrirà la convocatòria de les Beques Sicue-Sèneca 2012-2013 per als alumnes de la Universitat Autònoma de Barcelona que desitgin realitzar una estada d’estudis en una altra Universitat espanyola participant en aquest programa d’intercanvis.

El període de presentació de sol·licituds de les Beques Sicue-Sèneca 2012-2013 serà:

Del 16 de gener al 17 de febrer de 2012.

La sol·licitud s’haurà de realitzar de forma electrònica a través de l’adreça: http://sia.uab.es , a l’apartat de “Consulta de Sol·licituds Intercanvi Out”.

Des de l’Àrea de Relacions Internacionals de l’EUTDH, es realitzaran diverses sessions informatives per oferir detalls d’aquestes ajudes, els requisits que han de complir els alumnes del Grau en Turisme i del Graduat en Direcció Hotelera per optar a aquestes beques, a més de mostrar les places disponibles i les Universitats amb qui la nostra Escola té conveni d’intercanvi d’estudis en el marc d’aquest programa.

Les sessions informatives es portaran a terme en els següents dies i horaris:

• Dimecres 21 de desembre de 2011, a les 11:30 hores. Aula 1.7.
  • Dimarts 10 de gener de 2012, a les 15:00 hores. Aula 1.5.
  • Dimecres 11 de gener de 2012, a les 13:00 hores. Aula 1.5.

Podeu obtenir més informació d’aquestes beques consultant la pàgina web de Relacions Internacionals de la UAB (tot clicant sobre l’enllaç).

Albert Vancells
Coordinador Sòcrates-Erasmus EUTDH-UAB
e-mail: albert.vancells@uab.cat

This entry was posted on Dilluns, 19 Desembre, 2011 at 19:05 and is filed under alumnes, beques, estudis, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, intercanvis, Tràmits administratius. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.