EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

des. 16 2011

Recerca aplicada per a empreses, institucions i administracions: CInERT

El Centre Internacional d’Estudis i Recerca del Turisme (CInERT), creat al 1998, és fruit de la col·laboració de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera i els diferents departaments de la UAB , les empreses i les institucions del Sector.

Aquest espai comú de debat permet potenciar les sinèrgies que es deriven d’una intensa relació, amb l’objectiu comú de contribuir a la millora de la recerca del turisme. En aquesta estreta col·laboració es basen els objectius fonamentals del Centre:

• 1. És impulsor de la recerca en el turisme en els seus diversos àmbits, incorporant la tradició investigadora de la UAB al món del turisme.

• 2. És el punt de trobada entre els diferents agents implicats en la millora i la gestió del sector turístic. Constituït com a tribuna universitària per debatre el futur del turisme, hi tenen cabuda el sector privat, les institucions públiques, el món laboral i la universitat mateixa. Amb aquest esperit, el centre s’obre a qualsevol iniciativa provinent d’aquests sectors que contribueixi, amb aportacions positives, a la bona marxa d’un sector capdalt de l’economia del nostre país.

El CInERT està integrat dins de l’àrea 2R+D de l’EUTDH-UAB , àrea que gestíona la recerca i els cursos de postgrau.

La directora del CInERT i, alhora, cap de l’àrea de 2R+D, és la Dra. Gemma Cànoves .

La coordinació del CInERT , la porta a terme el professor Albert Vancells Farraró , i l’equip del centre d’investigació s’acaba integrant per:

• Col·laboradors eventuals en els diferents projectes elaborats pel CInERT.
  • Becaris predoctorals i de suport a la recerca.

El CInERT és i ha estat el responsable de l’elaboració de diversos estudis en el decurs dels seus 14 anys d’història, entre ells:

• L’Índex UAB d’Activitat Turística.

• Estudis per diferents administracions públiques en matèria de planificació estratègica, perfil de la demanda, competitivitat o conjuntura.

• L’Estudi d’Activitat Hotelera de la UAB.

• Estudis sectorials de diferents tipologies turístiques com el turisme de negocis, el de creuers o el rural.

Els col·laboradors del CInERT són investigadors de reconegut prestigi del sector turístic adscrits a la Universitat Autònoma de Barcelona o d’altres Universitats catalanes com la URV, UOC o la UPF, així com d’universitats d’altres zones o països.

Per a més informació:

Albert Vancells
tel: 93 592 97 10
e-mail:albert.vancells@uab.cat
Despatx 1.5. Primera Planta.
Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
Universitat Autònoma de Barcelona

This entry was posted on Divendres, 16 desembre, 2011 at 18:50 and is filed under consultoria, empreses, estudis, Obres, professorat, Publicacions, Recerca. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.