EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Oct 14 2011

Actualització de la Borsa de Treball de l’EUTDH

A continuació, us facilitem les dades més recents del servei de la Borsa de Treball de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB d’aquest inici de curs 2011-2012:

S’han rebut 10 noves ofertes de treball, de les quals 6 eren a l’àrea d’allotjament, 2 en l’àmbit de la restauració; i 2 més eren per treballar en altres àrees del sector turístic i hoteler.

Per altra part:

• 65 alumnes i 14 empreses s’han donat d’alta a la Borsa de Treball.
  • 60 alumnes han optat a aquests ofertes laborals.

Pròximament, us tornarem a  informar de més notícies i dades vinculades amb la Borsa de Treball de l’EUTDH .

This entry was posted on Divendres, 14 Octubre, 2011 at 15:02 and is filed under alumnes, borsa de treball, empreses, ex-alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Màsters i Postgraus, ofertes laborals. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.