EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

oct. 11 2011

L’EUTDH imparteix assignatures en anglès en els últims cursos de carrera i en les tutories

Com és habitual en els darrers cursos de carrera del Grau en Turisme i del Graduat en Direcció Hotelera, l’EUTDH ofereix la docència en anglès en algunes assignatures del pla d’estudis. En aquest sentit, durant el primer semestre d’aquest curs 2011-2012, les assignatures que es poden seguir en llengua anglesa a les aules són ‘Direcció Comercial’, ‘Turisme i Sostenibilitat’, ‘Gestió del Servei i Atenció al Client’, ‘Productes Turístics’ i ‘Guia de Turisme’ que participen en el projecte.

Per un altre cantó, també s’ofereixen tutories en aquest idioma per als alumnes internacionals que han estat becats en els programes d’intercanvis d’estudis i que estan fent estades a l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona.

This entry was posted on Dimarts, 11 octubre, 2011 at 10:05 and is filed under alumnes, estudis, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, idiomes, intercanvis, professorat. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.