EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

"Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders"

set. 15 2011

Alta inserció laboral del 80% per als titulats en Turisme i Direcció Hotelera de l’EUTDH

Segons es desprén dels resultats de les enquestes de seguiment als ex-alumnes de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB, de l’última promoció de titulats i titulades que van acabar els seus estudis en el curs 2009-2010, la seva inserció al mercat laboral assoleix gairebé el 80% de mitjana en el global de les tres titulacions: Grau en Turisme (primera promoció), Diplomatura en Turisme i el Graduat en Direcció Hotelera.

Destaca l’altíssimia inserció en el món del treball dels Graduats en Direcció Hotelera, amb més d’un 90%, en la majoria dels casos, iniciant ja la seva trajectòria professional en el sector hoteler abans d’acabar la carrera.

Pel que fa als recent titulats/des en la Diplomatura i Grau en Turisme, la seva inserció laboral és gairebé del 75%, essent molt immediata al finalitzar els estudis; exercint càrrecs, principalment, en les àrees de recepció, administració, supervisió, coordinació i atenció al client d’establiments o empreses dedicades al sector turístic i hoteler.

Els ex-alumnes de Turisme i Direcció Hotelera subratllen que és molt important disposar de la titulació obtinguda a l’EUTDH per poder desenvolupar amb èxit la seva carrera professional, com ho indiquen el 95% dels enquestats. També es destaca de l’estudi que la majoria del col·lectiu d’ex-alumnes aposta per seguir formant-se a la nostra Escola per ampliar els seus coneixements i cursar alguna especialització de l’oferta de màsters i postgraus del nostre Centre.

This entry was posted on Dijous, 15 setembre, 2011 at 17:20 and is filed under alumnes, ampliació d'estudis, borsa de treball, empreses, estudis, ex-alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Màsters i Postgraus, qualitat. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.