EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Jul 29 2011

Ens @nem de vacances! Bon estiu!!!

Gairebé tot el personal de l’EUTDH ja iniciem les vacances d’estiu, no obstant la Secretaria de l’Escola romandrà oberta durant el mes d’agost des de les 9 del matí a les 2 de la tarda per si heu de realitzar alguna gestió, consulta, etc.

Del 15 al 28 d’agost de 2011 (ambdós dies inclosos), l’EUTDH romandrà completament tancada.

El centre de recursos (biblioteca) romandrà tancat durant tot el mes. Tot i així, si heu de retornar llibres, els podeu deixar al personal de Secretaria durant aquest període.

Per qualsevol consulta, us podeu adreçar al telèfon 93 592 97 10 o a través de l’e-mail: eutdh@uab.cat .

Bon estiu i Bones vacances (per qui les faci)!!!

This entry was posted on Divendres, 29 Juliol, 2011 at 16:05 and is filed under alumnes, ex-alumnes, Futurs alumnes, General, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Màsters i Postgraus, Orientació Universitària, Tràmits administratius. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.