EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

jul. 20 2011

Cursos Amadeus Nivell I i II (intensius)

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB, com a centre reconegut i homologat oficialment per AMADEUS ESPAÑA, organitza cursos de formació sobre el sistema AMADEUS . Aquest és el programa de reserva líder en el sector de les agències de viatge i companyies aèries, fet que fa que el coneixement sobre el seu funcionament i les seves actualitzacions sigui imprescindible per tots aquells professionals que vulguin desenvolupar-se professionalment en qualsevol d’aquestes empreses. L’objectiu d’aquests cursos és aprendre el funcionament del programa, assolint-ne els coneixements necessaris per poder realitzar i gestionar les reserves aèries, hoteleres i de cotxe de lloguer a través del sistema AMADEUS. La docència es realitza a l’aula virtual d’Amadeus de l’Escola dotada amb 26 ordinadors amb connexió en temps real al sistema de distribució.

• Durant els dies 19, 20, 21 i 22 de setembre de 2011, de 16:00 a 20:00 hores es realitzarà el “Curs d’Amadeus Nivel I (curs intensiu)”.

• I durant els dies 26, 27, 28 i 29 de setembre de 2011, de 16:00 a 20:00 hores es realitzarà el “Curs d’Amadeus Nivel II (curs intensiu)”.

Per a més informació i inscripcions, visiteu aquest enllaç.

This entry was posted on Dimecres, 20 juliol, 2011 at 13:30 and is filed under alumnes, cursos, estudis, ex-alumnes, Futurs alumnes, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.