EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

"Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders"

juny 17 2011

Curs d’especialització ‘Plats per 1 Euro’, reconegut amb crèdits de lliure elecció

Curs ideat per a tota aquella gent que pensi que el bo és car. Que no creguin que, amb poc, es pot fer molt. En aquest curs s’intenta ensenyar i fomentar uns hàbits de compres. Es posarà en pràctica el com comprar, com cuinar els aliments sense que aquests resultin repetitius, sortir de la rutina alimentària que tenim amb plats dinàmics, ràpids i suculents, i com no, tal com està l’economia, com reduir considerablement la despesa en menjar d’una llar, ja sigui de familia, o d’estudiant.

Dirigit a totes aquelles persones que desitgin reduir la despesa en menjar. A aquells que pensin que el cuinar treu temps, fent-los-hi veure que amb molt poc temps i amb una mica de previsió, podem realitzar una cuina sana, equilibrada i gaudir d’ella, tant fent-la com posteriorment menjant-la. En general, a tota aquella gent que tingui una curiositat especial per la cuina, o als qui pensin que cuinar és difícil.

TEMARI:

El curs es composarà de diferents fases:

– FASE 1: Primers i segons plats.

• En aquesta fase, s’elaboraran una sèrie de primers plats, que estaran formats per amanides, carns, peixos, verdures i pastes, tots ells pensats o bé, per fer la funció de plat únic, o bé, com entrants, segons les necessitats de cadascú.

– FASE 2: Postres i plats combinats.

• En aquesta fase, s’elaboraran una sèrie de postres variats per sortir una mica de la rutina dels iogurts, natillas o postres pre-elaborats, que marquen el nostre consum diari, això sí, sense deixar-los de costat.

• També en aquesta fase, farem èmfasi a una sèrie de combinacions, entre primers i segons plats, per poder fer plats combinats sans i que cobreixin de la millor manera possible les nostres necessitats bàsiques.

Dies: De l’11 al 15 de Juliol de 2011.

Horari: De 17:00 a 20:00 h.

Professor: Marc Grañó (Professor de Cuina de l’EUTDH)

Preu del Curs: 120€ (Comunitat UAB)
150€ (Externs UAB).

Hores de docència: 25

Lloc: Aula de Demostració de l’EUTDH-UAB

Tipus: Classe magistral.

Nº de Places: 20

Reconegut amb 1.5 crèdits de lliure elecció.

Per a més informació i inscripcions, contacteu amb:

Sra. Carme Puigpinós

Secretària de Coordinació dels Cursos d’Especialització

E-mail: carme.puigpinos@uab.cat

Fax: 93 581 74 95

O visiteu també la pàgina web dels Cursos d’Especialització de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB

This entry was posted on Divendres, 17 juny, 2011 at 16:43 and is filed under alumnes, cursos, ex-alumnes, Futurs alumnes. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.