EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

maig 27 2011

Acreditació oficial del nivell d’anglès dels alumnes de 3er curs de Direcció Hotelera

Com en anys anteriors, els alumnes de 3er curs del Graduat en Direcció Hotelera de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB gaudiran de l’oportunitat d’acreditar el seu nivell d’anglès mitjançant la realització de l’examen de quart curs de l’UAB Idiomes (el Servei de Llengües de la Universitat Autònoma de Barcelona), el proper 6 de juny de 2011.

La superació de l’esmentada prova servirà per oficialitzar i certificar el nivell d’idioma, més enllà de l’avaluació de l’assignatura corresponent cursada a l’EUTDH, i que serà reconeguda com a equivalent al nivell B2 del Marc Comú Europeu de Referència per a les Llengües.

This entry was posted on Divendres, 27 maig, 2011 at 10:10 and is filed under alumnes, estudis, Graduat en Direcció Hotelera, idiomes, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.