EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

maig 26 2011

Nova Jornada de Portes Obertes de l’EUTDH, el proper 4 de Juny 2011

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona (EUTDH) convida a tots els estudiants de Batxillerat, de Cicles Formatius de Grau Superior i també als titulats universitaris a venir a conèixer el nostre Centre i tota la nostra oferta formativa:

• Grau en Turisme.

• Graduat en Direcció Hotelera (futur Grau).

• Mestratges i Postgraus*.

El dia 4 de juny de 2011 , a les 10:00 hores, es realitzaran diverses xerrades informatives per donar a conèixer les característiques de les titulacions que s’imparteixen a l’EUTDH. També es realitzaran visites a les instal·lacions de la nostra Escola, a l’Hotel-Escola, i a la Vila Universitària de la UAB.

És imprescindible confirmar la vostra assistència a:

Secretaria de l’EUTDH.
Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera.
Edifici Blanc. Vila Universitària.
08193 Bellaterra – Cerdanyola del Vallès.
e-mail: eutdh@uab.cat
web: www.eutdh.cat

*Aquelles persones interessades en conèixer la nostra oferta de Mestratges i Postgraus agraïríem que ens ho indiquessin a l’hora de confirmar la seva assistència a la Jornada de Portes Obertes.

This entry was posted on Dijous, 26 maig, 2011 at 16:37 and is filed under estudis, Futurs alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Màsters i Postgraus, Orientació Universitària, Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.