EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

maig 25 2011

Alumnes del Graduat en Direcció Hotelera visiten Sibaris Catering

Els alumnes de l’assignatura de ‘Gestió de compres i estocs’ del Graduat en Direcció Hotelera van realitzar una visita fa uns dies a les instal·lacions de l’empresa Sibaris Catering a Sant Cugat del Vallès.

L’objectiu de la sortida era reforçar els coneixements treballats a classe sobre com dirigir un departament clau com el de compres en una empresa del sector de la restauració i del càtering. Els alumnes van poder veure directament el procés de recepció i control de mercaderies en una de les empreses d’elaboració de càterings de major qualitat a Catalunya.

La visita va ser guiada en tot moment per Joan Marc Vidal, director de Sibaris Catering qui va saber explicar i presentar tots els aspectes sobre els sistemes de recepció, d’emmagatzemament i de picking sota el control dels sistemes informàtics propis desenvolupats per aquesta empresa.

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona vol agrair a aquesta entitat la seva col·laboració en l’aprenentatge dels alumnes més enllà de les aules.

This entry was posted on Dimecres, 25 maig, 2011 at 16:33 and is filed under alumnes, empreses, Graduat en Direcció Hotelera, Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.