EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

maig 23 2011

Seguim la pista…a Sònia Molina Orta (Graduada en Direcció Hotelera per l’EUTDH-UAB al 2000)

Al finalitzar a l’any 2000 la titulació del Graduat en Direcció Hotelera a l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB, la Sònia Molina Orta va passar un any i mig a San Diego (Califòrnia, Estats Units), treballant com a sots-directora de pisos a l’Hotel Marriot. Després va tornar a Barcelona, on es va incorporar a la cadena hotelera NH. Es va encarregar dels departaments de recepció, reserves i grups durant dos anys a l’Hotel NH Calderón; un any de cap de reserves a l’Hotel NH Constanza; i dos anys de directora de finances (regional revenue manager) per a les regions de Catalunya i Aragó de tota la cadena.

Des de fa tres anys, és la directora de finances (revenue manager) d’Hotelesdotcom, càrrec que desenvolupa de forma simultània amb la copropietat de l’Hostal Nitz BCN.

Sobre la trajectòria professional que ha seguit la Sònia Molina i sobre el seu pas per la nostra Escola, ens explica: “De totes les persones que conec, crec que sóc la que se sent més realitzada amb la feina que fa, i això és gràcies a haver triat estudiar a l’EUTDH”.

This entry was posted on Dilluns, 23 maig, 2011 at 17:27 and is filed under empreses, ex-alumnes, Graduat en Direcció Hotelera. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.