EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Mai 20 2011

L’EUTDH imparteix cursos a la Universitat d’Estiu de l’Autònoma 2011

L’ Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera participa, un any més en la celebració dels cursos que s’ofereixen en la “Universitat d’Estiu” que la Universitat Autònoma de Barcelona organitza conjuntament amb altres facultats i escoles del Campus, amb la finalitat de facilitar nous coneixements especialitzats a la comunitat de la UAB, i que s’emmarquen en diferents disciplines acadèmiques.

En l’edició 2011, l’EUTDH continua participant, amb l’Institut de Ciències de l’Educació, en l’organització i docència del curs “Cuina i salut (Taller magistral)” , que se celebrarà del 4 al 8 de juliol de 2011, en horari de 15:30 a 19:30, amb una durada de 20 hores. El preu del curs és de 160 euros i es realitzarà a les instal·lacions de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Els professors que l’imparteixen són Teresa Jané i Marc Grañó, docents de la nostra Escola.

Aquest curs s’adreça a totes les persones que, per motius personals o professionals, vulguin conèixer formes de cuina alternatives a les convencionals, per a millorar la seva salut o la dels altres. Les sessions constaran de dues parts: una de teòrica, sobre el vessant nutricional, i una altra, de presentació de tècniques culinàries i de demostració de receptes de plats saludables.

Per l’altra banda, també l’EUTDH impartirà el curs “Història del Vi. Cultura gastronòmica i anàlisis”, que se celebrarà de l’11 al 15 de juliol de 2011, en horari de 9:30 a 13:30, amb una durada de 20 hores. El preu del curs és de 130 euros i es realitzarà a les instal·lacions de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera.

Aquest curs té un caràcter teoricopràctic, s’adreça tant a aquelles persones amb alguns coneixements en aquest camp, com a persones que vulguin endinsar-se en la cultura del vi i conèixer-ne els orígens i l’evolució fins a arribar als notres dies. Com a temes teòrics es parlarà de la història i les característiques del vi i d’altres begudes, la gastronomia, la cuina i el maridatge. La part pràctica se centrará en l’anàlisi visual, olfactiva i gustativa del vi.

Els professors del curs són Jaume Fàbrega i José Luis García, professors de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera.

Per més informació sobre aquests cursos i inscripcions, visiteu el següent enllaç:

Universitat d’Estiu de l’Autònoma 2011

This entry was posted on Divendres, 20 Maig, 2011 at 14:00 and is filed under alumnes, cursos, General, professorat. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.