EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Mai 13 2011

Candidats/des de l’EUTDH seleccionats per realitzar pràctiques de formació a l’estranger

Responsables de l’Hotel Hilton London Metropole, Ylenia Taltavull (Deputy Executive Housekeeper), Siân Richards (Human Resources Manager) i Judith Wood (Executive Housekeeper) van presentar, al passat 25 de febrer de 2011, el programa de formació pràctica adreçat a titulats/des en la Diplomatura de Turisme, Grau en Turisme i Graduat en Direcció Hotelera, i en el MBA en Gestió Hotelera de l’EUTDH, així com també als estudiants dels últims cursos. Un total de 22 persones van assistir tant a les presentacions com a les entrevistes presencials del mateix dia, quedant seleccionats 8 estudiants per una segona entrevista telefònica duta a terme el 22 de març.

Finalment aquest prestigiós hotel londinenc va escollir els següents candidats/es que gaudiran dels seus programes de formació:

Programa SIT (Supervisor in Trainning)

• Andrea Freixa Romero del 4rt curs del Grau en Turisme.

• Alejandro Tugues Franceschi del 3er curs de la Diplomatura en Turisme.

• Martí Garcia Salarich del 3er curs de Direcció Hotelera.

Programa HMIT (Housekeeping Manager in Training)

• Natalia Blazquez Sanz del MBA en Gestió Hotelera.

Per altra part, el passat 6 d’abril, la gerent i directora de l’Hotel Roger Smith New York, Phoebe Knowles, va dur a terme les entrevistes de selecció de candidats/des per anar a fer un període de formació pràctica al seu establiment hoteler, que era adreçat a alumnes dels últims cursos de la Diplomatura en Turisme, del Grau en Turisme i del Graduat en Direcció Hotelera.

Dels 15 estudiants que finalment es van presentar a la plaça que anualment s’ofereix a l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB, va ser atorgada a l’alumna Sara Vas del 3er curs de la Diplomatura en Turisme.

This entry was posted on Divendres, 13 Maig, 2011 at 15:14 and is filed under alumnes, borsa de treball, empreses, Esdeveniments, ex-alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, idiomes, Màsters i Postgraus, ofertes laborals, practiques, Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.