EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

"Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders"

març 31 2011

L’EUTDH imparteix nous nanocursos sobre cocteleria durant el mes de maig de 2011

Posted in alumnes, cursos |

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona proposa la realització dels ‘Nanocursos’ , cursos intensius d’especialització que es porten a terme en una única sessió, i en els quals els assistents s’endinsen a coneixements introductoris i molt específics de diverses matèries vinculades amb el món de la gastronomia i enologia.

Aquesta nova oferta educativa de l’EUTDH s’imparteix durant aquest curs 2010-2011. Els propers‘Nanocursos’ previstos per al mes de maig són els següents.

• Com es fa un còctel (3 de maig de 2011).
    Professor: José Luís García.
    Horari: De 17 a 20 h.
    Preu: 25 euros.
    *S’inclou degustació.

• Còctels per a festes (30 de maig de 2011).
    Professor: José Luís García.
    Horari: De 17 a 20 h.
    Preu: 25 euros.
    *S’¡nclou degustació.

Per a més informació, contacteu amb:

Sr. Ferran Gallart.

E-mail: fcontinuada.eutdh@uab.cat

Web dels Nanocursos de l’EUTDH:

This entry was posted on Dijous, 31 març, 2011 at 17:36 and is filed under alumnes, cursos. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.