EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Mar 23 2011

Vine a visitar-nos al Saló de l’Ensenyament 2011 / Ven a visitarnos en el Salón de la Enseñanza 2011

Des d’avui, 23 de març al dia al 27, ens trobaràs al Saló de l’Ensenyament 2011 que es celebra a Fira de Barcelona (al recinte de Montjuïc). Vine a conèixer els nostres estudis de Turisme i Direcció Hotelera a la Universitat Autònoma de Barcelona.

Els horaris d’obertura són: De 10 a 19 hores, i el diumenge de 10 a 14 hores.

T’hi esperem!

*********************

Des de hoy, 23 de marzo hasta el día 27, nos encontrarás en el Salón de la Enseñanza 2011 que se celebra en Feria de Barcelona (recinto de Montjuïc). Ven a conocer nuestros estudios de Turismo y Dirección Hotelera en la Universidad Autónoma de Barcelona.

Los horarios de apertura son: De 10 a 19 horas, y el domingo de 10 a 14 horas.

¡Te esperamos!

This entry was posted on Dimecres, 23 Març, 2011 at 13:13 and is filed under cursos, Esdeveniments, estudis, Futurs alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, Màsters i Postgraus, Orientació Universitària. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.