EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

març 22 2011

Nou pàrquing gratuït per als clients dels restaurants de l’Hotel Escola Campus

Posted in General |

Els clients dels restaurants “La Marmita” i “Sirius”, ubicats a l’Hotel Escola Campus de la Universitat Autònoma de Barcelona, gaudeixen, a partir d’ara, d’aparcament gratuït en el soterrani de l’edifici Vila 2 (Vila Universitària), davant de l’hotel. El funcionament és el següent:

Al entrar a l’aparcament, cal agafar el tiquet que expedeix el piló situat abans de la barrera, per tal de que s’obri. Aquest tiquet s’ha de bescanviar al restaurant per un altre, que cal introduir al mateix piló situat abans de la barrera en sortir.

L’Hotel Escola Campus espera que aquest nou servei faciliti i agilitzi l’accés a les seves instal·lacions a la comunitat universitària.

This entry was posted on Dimarts, 22 març, 2011 at 17:46 and is filed under General. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.