EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

març 21 2011

Ponències presentades en el X Simposi de l’EUTDH

Posted in Esdeveniments, Ponències |

Dins del marc del XIV Workshop de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona, la trobada anual entre l’alumnat i les empreses del sector, que es va portar a terme durant els dies 9 i 10 de març de 2011, va tenir lloc la desena edició del Simposi de l’EUTDH per debatre al voltant de ‘La indústria hotelera en el segle XXI: competitivitat en temps d’expansió i crisi’, que va aplegar diversos professionals de la hoteleria i de la planificació turística per donar la seva pròpia visió sobre aquesta temàtica. Podeu descarregar-vos les aportacions dels convidats i convidades de la taula rodona en els següents enllaços:

Sr. Jordi Secall Cubells
Director de relacions institucionals de l’Agència Catalana de Turisme.
La crisi econòmica global i el seu impacte en les destinacions turístiques.

Sr. Octavi Bono
Gerent del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona.
Camí de la recuperació. Mesures per a l’actuació a la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre en un context de crisi.

Sra. Mireia Bessó
Directora de l’hotel Termes de Montbrió.
Grastectomia.

Sra. Dolors Batallé
Directora del Patronat de Turisme de la Diputació de Girona.
La competitivitat de les destinacions turístiques. El plantejament estratègic de la Costa Brava.

Sr. Jaume Donjó
Director del Parkhotel Platja d’Aro (cadena Silken).
La "relativitat" de la crisi en l’hostaleria segons Einstein .

Moderadora:

Dra. Magda Cayón
Doctora en Creació, Estratègia i Gestió d’empreses per la Universitat Autònoma de Barcelona. Professora de finances en el departament d’Economia de l’Empresa de la UAB, i de direcció estratègica i financera de l’empresa i gestió de costos a l’EUTDH-UAB.

This entry was posted on Dilluns, 21 març, 2011 at 18:49 and is filed under Esdeveniments, Ponències. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.