EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

març 08 2011

Tot a punt per a la celebració del X Simposi i XIV Workshop de l’EUTDH

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona (EUTDH UAB) organitza una nova edició del Workshop per tal de seguir propiciant i facilitant la trobada entre el sector empresarial i la universitat. El workshop és un esdeveniment clau per establir i desenvolupar contactes adreçats a la inserció, en el món laboral, dels titulats i titulades, i del futurs professionals del sector.

Aquesta trobada Universitat – Empresa compta amb la participació dels titulats i titulades en la Diplomatura i Grau de Turisme i en el Graduat en Direcció Hotelera, dels estudiants de 2n, 3r, 4rt de Grau en Turisme i 2n i 3r del Graduat en Direcció Hotelera, els alumnes de postgraus i màsters que s’imparteixen al Centre, així com dels representants de les empreses més prestigioses i capdavanteres del sector turístic, hoteler i del lleure.

En aquesta edició de 2011 i, dins els actes del XIV Workshop , té lloc el X Simposi de l’EUTDH on representants del món acadèmic, professional i institucional poden reflexionar, analitzar i debatre les qüestions relacionades amb "La indústria hotelera en el segle XXI: Competitivitat en temps d’expansió i crisi" . La moderadora de l’acte és la Dra. Magda Cayón, professora de l’EUTDH UAB .

El X Simposi i XIV Workshop de l’EUTDH se celebren els dies 9 i 10 de març de 2011 (respectivament) a l’Hotel-Escola Campus de la UAB. Per conèixer el programa d’actes d’aquest esdeveniment, cliqueu sobre l’enllaç.

This entry was posted on Dimarts, 8 març, 2011 at 16:51 and is filed under alumnes, Esdeveniments, ex-alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Màsters i Postgraus, Ponències, professorat, Recerca. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.