EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

"Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders"

nov. 26 2010

Inscripció a les Jornades de Portes Obertes UAB 2011 per a Instituts de Secundària

Durant els dies 8, 9 i 10 de febrer de 2011 es portarà a terme una nova edició de les Jornades de Portes Obertes adreçades a estudiants de Secundària de 1er i 2on de Batxillerat i de Cicles Formatius de Grau Superior per donar a conèixer les característiques de les diverses titulacions que s’imparteixen a les facultats i escoles de la Universitat Autònoma de Barcelona, entre elles, el Grau de Turisme i el Grau en Direcció Hotelera, a més de conèixer el seu campus.

El termini d’inscripció dels Instituts de Secundària interessats en participar en aquestes jornades finalitza el 15 de desembre de 2010 .

S’ha de realitzar la inscripció omplint aquest formulari.

Les xerrades informatives a l’EUTDH es realitzaran en els següents horaris:

• Grau en Turisme: de 10:00 h. a 11:30 h.

• Grau en Direcció Hotelera: de 12:00 h a 13:30 h.

This entry was posted on Divendres, 26 novembre, 2010 at 14:14 and is filed under estudis, Futurs alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, Orientació Universitària, Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.