EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

nov. 25 2010

Celebració de la reunió informativa sobre el ‘Bachelor Applied Science in Hospitality Administration’ de la SNHU

Ahir 24 de novembre, es va portar a terme la sessió informativa sobre el programa d’estudis ‘Bachelor Applied Science in Hospitality Administration (BASHA)’ de la Southern New Hampshire University (SNHU), ampliació d’estudis que els alumnes titutats en Turisme i Direcció Hotelera de l’EUTDH poden seguir als Estats Units, gràcies al conveni d’intercanvis que l’Escola ha firmat amb aquesta prestigiosa universitat americana.

A la reunió, conduïda per al Coordinador de Relacions Internacionals de l’EUTDH, el professor Albert Vancells, hi va intervenir Kathleen Kennedy, Supervisora d’admissions als estudis de la SNHU, que va detallar les característiques del programa i els requisits necessaris per participar-hi, el funcionament de la universitat nord-americana i altres temes de caire més logístic (instal·lacions, allotjament, despeses que hauran de fer front els alumnes, tràmits burocràtics, etc.). La sessió va ser seguida de forma entusiasta pels assistents.

El programa d’estudis del ‘Bachelor Applied Science in Hospitality Administration’ consta de 15 mesos d’estudis, des de juny fins a l’agost del següent any (p.e. juny 2011 a agost de 2012). Es tracta de tres mesos d’estudis teòrics a la seu de Manchester de la SNHU, 9 mesos de pràctiques als hotels de les principals destinacions turístiques del sud dels EUA i tres mesos més a Manchester per acabar els estudis.

Per a les persones interessades en cursar aquesta formació i que no van poder assistir a la sessió informativa, contacteu amb el professor Albert Vancells: albert.vancells@uab.cat.

This entry was posted on Dijous, 25 novembre, 2010 at 17:02 and is filed under alumnes, ampliació d'estudis, estudis, ex-alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, practiques, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.