EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

nov. 20 2010

Menja sa gràcies al curs d’especialització ‘Cuina 0,0’ de l’EUTDH-UAB

Posted in cursos |

Curs destinat a aquelles persones que desitgin cuidar els seus hàbits alimentaris sense renunciar als plaers del paladar tot gaudint de la cuina lleugera i sana, sense que esdevingui avorrida.

En aquest curs es facilitarà una sèrie de pautes per aprendre a portar a terme una alimentació baixa en calories, sense que sigui monòtona. Es realitzaran plats atractius i saborosos, basant-se en la capacitat de la cuina lleugera per convertir receptes molt calòriques en versions més lleugeres, reduïnt la quantitat d’olis, limitant el sucre o substituïnt-ho per edulcorants més suaus, o evitant també l’ús dels formatges molt grassos.

Contingut del Curs:

Sessió 1. Esmorzars energètics i lleugers.

• Es facilitaran les pautes i receptes d’esmorzars aptes per obtenir una gran aportació energètica i que ens deixen saciats fins a l’hora del dinar, evitant, així, la possible temptació de picar entre hores.

Sessió 2. Dinars saborosos.

• Seguint amb la línia d’aportar energia i sensació de sacietat, s’oferiran receptes i idees que cobreixin totalment les exigències dels paladars més distingits i combatin els estòmacs més afamats.

Sessió 3. Sopars de somni.

• Es realitzaran receptes que siguin fàcils de digerir i que a la vegada ens omplin i ens deixin saciats. A més, ens submergirem en els hàbits alimentaris que ajuden a conciliar la son amb major rapidesa.

Sessió 4. Per si no podem resistir la temptació.

• Es donaran unes breus pautes per poder resistir a la temptació de picar entre hores aquells aliments amb els quals es recullen moltes reserves calòriques i que no convenen gaire al nostre organisme.

Dies: Del 20 al 23 de Desembre de 2010

Horari: de 17:00 a 20:00 h.

Professor: Marc Grañó (Professor de Cuina de l’EUTDH)

Preu del Curs: 120€ (Comunitat UAB)
150€ (Externs UAB).

Hores de docència: 15

Lloc: Aula de Demostració de l’EUTDH-UAB

Tipus: Classe magistral.

Sense reconeixement de crèdits de lliure elecció.

Per a més informació i inscripcions, contacteu amb:

Sra. Carme Puigpinós

Secretària de Coordinació dels Cursos d’Especialització

E-mail: carme.puigpinos@uab.cat

Fax: 93 581 74 95

O visiteu també la pàgina web dels Cursos d’Especialització de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB

This entry was posted on Dissabte, 20 novembre, 2010 at 14:16 and is filed under cursos. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.