EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Nov 19 2010

Visites internacionals rebudes a l’EUTDH

Posted in intercanvis, Visites |

L’Àrea de Relacions Internacionals de l’EUTDH amb la seva filosofia d’anar establint nous contactes i relacions amb altres institucions educatives d’altres països i continents per establir convenis de col·laboració en els programes d’estudis i recerca i d’intercanvi d’alumnes ha rebut, durant aquest primer trimestre de curs, diferents visites de representants d’Universitats d’arreu del món.

En aquest sentit, es va rebre a Regina Maluta i Bronwynn Jenkins-Deas de la Universitat de Califòrnia (Estats Units); també Peter Finnell de l’Ostrobthnia University of Applied Sciences de Finlàndia; i per últim, Lela Janashvilli, membre de la International School of Tourism de Tbilisi de l’State University of Georgia.

This entry was posted on Divendres, 19 Novembre, 2010 at 10:45 and is filed under intercanvis, Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.