EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

set. 23 2010

L’EUTDH col·labora una edició més amb el ‘Programa Argó’ de la UAB

Un curs més, l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ha col·laborat amb el Programa Argó de la UAB, consistent en donar assessorament, orientació i suport als estudiants de batxillerat i de cicles formatius que desitgin apropar-se a la Universitat.

L‘EUTDH ha acollit en pràctiques a l’Hotel-Escola Campus, i en els departaments de recepció, comercial i cuina a 6 alumnes de Secundària, i 2 més han realitzat tasques a Vila Universitària, durant el període comprès entre el 29 de juny al 15 de juliol de 2010, en horari de dilluns a dijous. També se’ls hi ha facilitat orientació i informacions sobre el Grau en Turisme i el futur Grau en Direcció Hotelera de la nostra Escola.

Els alumnes participants en aquesta edició del Programa Argó procedien d’instituts de Viladecavalls, Sant Joan Despí, Sabadell, Martorell, Pallejà i de L’Atmella del Vallès.

This entry was posted on Dijous, 23 setembre, 2010 at 15:53 and is filed under Futurs alumnes, General, Orientació Universitària, practiques. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.