EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

"Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders"

set. 21 2010

La Universitat Autònoma de Barcelona assumeix la gestió de l’Hotel Campus

Posted in General, practiques |

La Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), fidel al seu caràcter pioner en l’oferta dels espais i serveis universitaris per a activitats turístiques, d’oci o negoci, s’ha fet càrrec, des del passat 1 d’agost, de la gestió d’un dels serveis més emblemàtics del campus, l’Hotel, a través de la Fundació UAB.

L’Hotel Campus, l’únic establiment hoteler ubicat en un campus universitari espanyol, va ser inaugurat a principis dels anys 90 i compta amb 104 habitacions dobles i diverses sales modulars per hostatjar tota mena d’activitats, a més d’una àmplia oferta de restauració.

Des dels seus inicis, l’Hotel, que fins ara ha estat gestionat per diversos grups hotelers, ha donat un bon servei i ha gaudit de la confiança dels usuaris de la pròpia comunitat universitària i dels més de trenta centres de recerca, empreses i instituts diversos que conformen el Parc de Recerca de la UAB, per organitzar-hi congressos, reunions i d’altres activitats. També moltes empreses de la zona del Vallès, institucions i particulars l’han triat per celebrar-hi convencions, presentacions de producte, cursos de formació, actes socials i tot tipus d’esdeveniments. A més, l’Hotel Campus col·labora amb la tasca docent universitària esdevenint un centre de pràctiques de privilegi pels alumnes de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB.

A tan sols 25 km de Barcelona ciutat i amb una excel·lent xarxa viària i de transport públic, l’hotel de la Universitat Autònoma de Barcelona està envoltat d’un entorn natural de 230 ha. i posa a l’abast dels seus clients tots els serveis i instal·lacions del campus. Amb aquesta nova etapa de gestió de l’Hotel Campus, liderada per la mateixa universitat, la UAB reforça el seu rol capdavanter d’obertura a la societat, i expressa la seva voluntat d’oferir el millor servei als seus usuaris, tant de dins com de fora de l’àmbit universitari.

This entry was posted on Dimarts, 21 setembre, 2010 at 19:28 and is filed under General, practiques. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.