EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

maig 27 2010

1er any del Blog de l’EUTDH

Tal dia com avui del passat any 2009, es va posar en funcionament aquest blog d’informació sobre l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB i  la seva comunitat, com a eina complementària de comunicació i difusió de notícies del web de la nostra Escola, www.eutdh.cat .

En aquest primer any, s’han publicat 194 informacions en 32 categories, i s’han utilitzat més de 500 tags (o paraules claus) per afavorir la ràpida recerca de continguts i, així, detallar millor la descripció de cada entrada publicada. A més, 2633 visitants han vist gairebé 16000 pàgines procedents d’aquest blog per d’estar al dia de l’actualitat del Centre.

En aquests mesos, s’ha comprovat que l’ús del blog ha anat ‘in crescendo’ a partir del seu enllaçament amb el Facebook de l’EUTDH, ja que les notícies publicades en el blog simultàniament es difonen a tot el conjunt d’amistats i admiradors del perfil i pàgina del Centre a aquesta important xarxa social, i d’aquesta forma, les informacions arriben amb èxit als seus destinataris (alumnes de grau, de postgraus, de cursos d’especialització, professorat, personal d’administració i serveis, empreses i institucions d’educació i del sector turístic i hoteler, etc…i a totes les persones interessades en rebre les novetats de l’EUTDH).

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera adscrita a la Universitat Autònoma de Barcelona segueix apostant per les noves tecnologies de la comunicació i informació i, el blog és un clar exemple d’aquesta fita per fer més accessible les dades informatives procedents de la nostra institució tot utilitzant les últimes eines innovadores del web 2.0.

This entry was posted on Dijous, 27 maig, 2010 at 18:28 and is filed under General, Mitjans de Comunicació. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.