EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Mai 21 2010

A on són els nostres alumnes?

Posted in alumnes, ex-alumnes |

Us presentem una nova llista d’ex-alumnes de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera que estan desenvolupant la seva carrera professional en el sector turístic i hoteler:

• El sr. Joan Samsó (Graduat en Direcció Hotelera) és el director de F & B de l’Hotel Arts de Barcelona.

• El sr. Lluís Tomàs (Graduat en Direcció Hotelera) exerceix de consultor de Heath & Company Hospitality Advisors.

• La sra. Laura Bosser (Graduada en Direcció Hotelera) desenvolupa el càrrec de Product Manager a l’ISS Facility Services.

• La sra. Aurora Prat (Graduada en Direcció Hotelera) és la Senior Vicepresident de John Lang La Salle Hotels.

This entry was posted on Divendres, 21 Maig, 2010 at 0:01 and is filed under alumnes, ex-alumnes. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.