EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Mai 20 2010

Carlos Sabaté Antón, designat director comercial i de màrketing de Dolce Sitges

Posted in General, professorat |

Carlos Sabaté Antón , ex-professor de l’EUTDH de l’assignatura ‘Congressos i convencions’ ha estat designat per Dolce Sitges com a nou director comercial i de màrketing, i s’encarregarà de desenvolupar i implementar l’estratègia global de Dolce Sitges a Espanya.

Anteriorment, Sabaté havia ocupat el càrrec de director de la Divisió Corporate del Centre de Convencions Internacional de Barcelona , convertint-se en el responsable de la planificació i execució del pla de màrketing i vendes durant 4 anys.

Prèviament, havia treballat com a director comercial de l’Eurostars Grand Marina de Barcelona per un període també de 4 anys, i durant dos anys va exercir de director comercial d’Hoteles Auditórium de Madrid .

La seva dilatada trajectòria turística es va iniciar a Viatges El Corte Inglés i en la CSE de Barcelona.

 


This entry was posted on Dijous, 20 Maig, 2010 at 0:30 and is filed under General, professorat. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

Deixa un comentari

You must be logged in to post a comment.