EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

"Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders"

maig 18 2010

Celebració dels VI Debats Turístics de l’EUTDH i Lliurament de Diplomes a les darreres promocions de titulats/des

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera celebrarà la sisena edició dels Debats Turístics de l’EUTDH el proper 20 de maig de 2010 , a partir de les 12:00 h al Serhs Hotel Campus.

Aquest esdeveniment està organitzat pels alumnes de tercer curs de l’assignatura “Organització de convencions”, amb el suport dels professors que imparteixen aquesta matèria.

Enguany els VI Debats Turístics versaran al voltant de ‘La crisi económica i els seus efectes en el sector dels esdeveniments, un any després’. Amb la participació a la taula dels següents experts:

• Mercedes García (Barcelona Convention Bureau).

• Frank García (Centre de Congressos Internacional de Barcelona).

• Silvia Navarrete (Princess Barcelona).

• Sandrine Castres (MCI).

• Jaume Pros (MPI).

El moderador de la taula rodona serà el professor Philip Cross.

Al finalitzar aquest acte, es procedirà al lliurament de diplomes corresponents a les darreres promocions de titulats/des en Turisme i Direcció Hotelera, i dels diferents màsters i postgraus de l’EUTDH.

This entry was posted on Dimarts, 18 maig, 2010 at 12:13 and is filed under alumnes, Esdeveniments, ex-alumnes, Màsters i Postgraus, Ponències. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.