EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

gen. 26 2010

Demà se celebrarà la sessió informativa del ‘Curs de preparació de les proves de Guia de Turisme de Catalunya’

Posted in Esdeveniments, estudis |

Us recordem que demà dimecres 27 de gener, a les 18:00 h, es portarà a terme a l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona la reunió informativa sobre la quarta edició del del “Curs de preparació de les proves d’habilitació de Guia de Turisme de Catalunya”.  Aquestes proves són convocades anualment pel Departament de la Generalitat competent en Turisme. Aquest curs ha assolit un gran èxit, ja que compta amb una mitjana d’un 86% d’aprovats en les darreres convocatòries.

Aquesta formació especialitzada és organizada per Llúria Institut Tècnic de Barcelona,  l’Escola Superior de Turisme de Barcelona i l’EUTDH-UAB.

Per a més informació i consulta de dubtes, us podeu posar en contacte amb el Coordinador del Curs,  el professor Justí Hidalgo a l’e-mail justi.hidalgo@uab.es i/o jhidalgo@lluria.cat

This entry was posted on Dimarts, 26 gener, 2010 at 13:40 and is filed under Esdeveniments, estudis. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.