EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Gen 25 2010

Informació als ex-alumnes de l’EUTDH – UAB que no han finalitzat els estudis

Us recordem que l’EUTDH de la UAB disposa d’un servei d’ assessorament i seguiment personalitzat, com a estudiants de l’Escola que no han finalitzat els estudis, que a través de la secretaria acadèmica del centre i dels coordinadors de titulació ofereix la possibilitat de reiniciar els estudis mitjançant tutories específiques i les diferents eines telemàtiques i virtuals.

En cas que hi estiguéssiu interessats us podeu posar en contacte amb nosaltres, enviant un e-mail a la següent adreça eutdh@uab.cat o bé trucant al telèfon 93 592 97 10.

D’altra banda aquells ex-alumnes que únicament us manquin crèdits de lliure elecció (fins a un màxim de 4,5 crèdits), hauríeu de sol·licitar el seu reconeixement el més aviat possible atès que la Diplomatura de Turisme s’ extingeix. Tanmateix us podeu matricular al Centre de les assignatures optatives (lliure elecció) que facilitin completar els crèdits de lliure configuració de la titulació.

This entry was posted on Dilluns, 25 Gener, 2010 at 14:00 and is filed under alumnes, estudis, ex-alumnes, Grau de Turisme, Tràmits administratius. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.