EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Gen 21 2010

Convocatòria de Beques Sòcrates-Erasmus 2010-2011 i altres novetats sobre els intercanvis internacionals

Posted in alumnes, estudis, intercanvis |

Aquest mes de febrer s’obriran les convocatòries de beques d’estudis dels programes d’intercanvi, tant nacionals com internacionals.

La data concreta de presentació de sol·licituds de les Beques Sòcrates-Erasmus 2010-2011 serà del:

del 15 de febrer al 5 de març de 2010.

Sessions informatives:

• Dimarts 16 de febrer de 2010, a les 11 hores. Aula 1.7.

• Dimarts 16 de febrer de 2010, a les 12:15 hores. Aula 1.7.

• Dijous 18 de febrer de 2010, a les 14 hores. Aula 1.7.

La sol·licitud s’haurà de realitzar de forma electrònica a través de l’adreça: http://sia.uab.es , a l’apartat de “Sol·licitud Programes d’Intercanvis”.

Per a més informació

Albert Vancells
Coordinador Sòcrates-Erasmus EUTDH-UAB
e-mail: albert.vancells@uab.cat

Per altra banda, pel que fa als nous intercanvis internacionals per als propers cursos, s’han establert noves destinacions a Canadà i Argentina, i en aquests moments, s’està negociant la signatura de nous acords amb Universitats del Regne Unit i altres parts d’Europa.

En referència a l’arribada d’alumnes internacionals procedents d’altres països, L’EUTDH acull aquest any acadèmic 74 alumnes procedents d’estats europeus i d’Amèrica Llatina.

Des de l’Àrea de Relacions Internacionals de la nostra Escola, agraïm la col·laboració de tothom en la recepció i atenció a aquests estudiants dels programes d’intercanvi.

This entry was posted on Dijous, 21 Gener, 2010 at 12:56 and is filed under alumnes, estudis, intercanvis. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.