EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

gen. 18 2010

La ONU visita la UAB

Posted in Visites |

Dijous, dia 28 de gener, la UAB rebrà la visita d’una delegació de la ONU a la recerca de nous talents perquè s’incorporin a l’Organització. Els alumnes tindran l’oportunitat d’entrevistar-se amb els delegats i lliurar els seus currículums.

La Universitat Autònoma de Barcelona rep la visita d’una delegació de la ONU que està de gira per diverses universitats espanyoles. Aquesta gira és una iniciativa de la mateixa ONU degut a que s’ha detectat un nombre reduït de treballadors espanyols als seus programes i projectes.

Per aquest motiu, l’objectiu d’aquesta visita és: d’una banda, presentar i donar a conèixer els programes i projectes que desenvolupa la ONU; i, de l’altra, oferir llocs de treball als estudiants, especialment de postgrau.

La sessió constarà de dues parts. A la primera, el cap de la delegació explicarà els programes desenvolupats i els perfils professionals que estan buscant; i a la segona, es duran a terme entrevistes individuals amb els estudiants. Per aquest motiu, és necessària la inscripció prèvia i és molt recomanable portar diverses còpies del currículum.

Els programes que desenvolupa la ONU abracen àrees i matèries molt diverses, així que es preveu que les vacants siguin d’una gran varietat i puguin interessar a alumnes d’un gran nombre de titulacions de totes les àrees de coneixement.

La visita de la delegació a la UAB és la primera de les tres que es realitzaran a les universitats catalanes. Posteriorment es dirigiran també a la Universitat Pompeu Fabra i a la Universitat Ramon Llull.

L’acte tindrà lloc el dijous, dia 28 de gener, a les 9,30h, a la sala  Arnau de Vilanova de l’Hotel Serhs Campus. Cal que els estudiants interessats reservin la seva plaça omplint el formulari online i se’n recordin de portar diverses còpies del seu currículum per a les entrevistes individuals amb els delegats de la ONU.

This entry was posted on Dilluns, 18 gener, 2010 at 20:59 and is filed under Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.