EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Gen 15 2010

El Grau en Direcció Hotelera de la UAB. Un estudi únic a l’estat espanyol

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona (EUTDH UAB) engegarà el proper curs acadèmic, prèvia aprovació de l’ANECA, el primer Grau en Direcció Hotelera de l’estat espanyol.

Els estudis de Grau en Direcció Hotelera, que es preveu s’iniciïn el mes d’octubre de 2010, amplien i perfeccionen els continguts del Graduat en Direcció Hotelera que l’Escola porta impartint des de 1993, i compleixen amb els paràmetres establerts dins el marc de l’Espai Europeu d’Educació Superior (EEES), conegut popularment com el Procés de Bolonya.

Han estat pensats en base a la demanda del sector hoteler; una indústria que, només a la ciutat de Barcelona, consta d’una infraestructura de més de 400 establiments i que en els últims anys ha experimentat una important expansió, tant en quantitat com en qualitat. Per aquest motiu, el sector requereix de professionals formats específicament que entrin al mercat laboral amb la preparació i l’actitud adequada per gestionar i dirigir un ampli ventall d’establiments hotelers amb una gran diversificació d’oferta i serveis.

Per assolir aquest objectiu, el Grau de Direcció Hotelera de la UAB té una orientació formativa acadèmica i professionalitzadora, per tal de proporcionar la formació necessària en els àmbits de la Direcció Hotelera i de la Restauració. Combina assignatures de les àrees d’Administració i Direcció d’Empreses Hoteleres, d’Allotjament i de Restauració amb les competències i els coneixements pluridisciplinars i propis del sector, comuns a turisme, distintius de la universitat i específics de la indústria hotelera i de la restauració. És una formació integral, amb un pla d’estudis desenvolupat en col·laboració amb el mateix sector hoteler, que proporciona als alumnes habilitats i competències per la millora de la seva formació personal i l’aplicació a la seva activitat professional.

A banda del vessant estrictament docent, els estudis inclouen una exhaustiva preparació pràctica que combina aspectes operatius i gerencials, per la que l’EUTDH compta no només amb un Hotel Escola al mateix campus de la UAB, a Bellaterra, sinó també amb la col·laboració i suport de més de 700 empreses i institucions del sector.

Més informació:

Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB
www.eutdh.cat
Tel. 93 592 97 10

This entry was posted on Divendres, 15 Gener, 2010 at 11:55 and is filed under estudis, Grau en Direcció Hotelera. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.