EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Nov 23 2009

Curs de Formació en Turisme Accessible de l’EUTDH i Polibea Turismo

Posted in cursos |

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona, juntament amb Polibea Turismo, i amb el patrocini del Real Patronato sobre Discapacidad del Ministerio de Sanidad y Política Social organitzen el “Curs de Formació en Turisme Accessible”, adreçat a tots els alumnes de 3er i 4rt curs de Turisme, i de 2on i 3er curs de Direcció Hotelera que desitgin adquirir coneixements sobre els turistes amb discapacitats i quina és la seva realitat.

El curs pretén facilitar coneixements i formació necessaris per potenciar el turisme accessible, tot generant un increment de la participació de les persones amb discapacitats en les activitats d’oci i lleure. En aquest sentit, s’impartiran coneixements vinculats amb la realitat d’aquestes persones, i com les empreses turístiques poden oferir productes, serveis i infraestructures adaptades i destinades a aquest segment de demanda.

El curs està format per 3 sessions de 3 hores que s’impartiran els dies 30 de novembre, 1 i 2 de desembre de 2009, en horari de 16:00 a 19:00 hores.

El temari del curs és el següent:

Sessió 1

• Presentació del curs.

• Conceptes de Turisme Accessible.

• Pràctica introductòria.

• Conceptes bàsics sobre clients amb discapacitat.

• Atenció a clients amb necessitats especials.

Sessió 2

• Accessibilitat a l’entorn turístic.

• Arquitectura.

• Urbanisme.

• Transport.

• Normativa sobre accessibilitat.

• Ajudes tècniques.

Sessió 3

• Organització d’activitats turístiques accessibles.

• Fonts d’informació sobre turisme accessible.

• Conclusions.

Per a més informació i inscripcions, podeu contactar amb la professora Magda Cayón a través del seu e-mail: magda.cayon@uab.es

I en els següents horaris d’atenció:

Magda Cayón, despatx 1.01 (primer pis)

Dimecres de 10’00 a 11’00 hores.

Dijous de 12’00 a 13’30 hores.

This entry was posted on Dilluns, 23 Novembre, 2009 at 12:31 and is filed under cursos. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.