EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

"Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders"

nov. 20 2009

A la venda l’obra “Estrategia y gestión del turismo en el municipio”

Al passat 2007, en motiu de la commemoració dels 10 anys de la Diplomatura de Turisme a la Universitat Autònoma de Barcelona, es va publicar l’obra “Estrategia y gestión del turismo en el municipio” on diversos investigadors i professors de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera van participar aportant els seus coneixements i les seves troballes en aquest àmbit turístic. Aquesta obra va ser dirigida pels doctors Gerda K. Priestley i Joan Carles Llurdés i Coit, amb la coordinació del professor Albert Vancells.

Aquesta publicació pretenia ser “una modesta contribució dirigida cap a la millora de la gestió, i una orientació sobre les polítiques i pràctiques, i esdevenir una ajuda als municipis que actualment estan en vies de desenvolupament de cara a l’establiment d’uns mecanismes que permetin un desenvolupament sostenible en el futur”, segons paraules del sr. Francesc Uroz, Director de l’EUTDH.

Actualment, hi ha exemplars d’aquesta obra disponibles al Centre de Recursos de l’EUTDH per a la seva consulta, però també, en podeu adquirir a la Secretaria del Centre, a un preu de 5.20 euros (per als alumnes, professors i personal de l’EUTDH), i al preu de 10.40 euros (per a la comunitat externa de l’EUTDH). Aquests preus inclouen l’IVA.

Per altra banda, també es va publicar fa dos anys el llibre “10 anys de la Diplomatura de Turisme a la UAB” que també podeu adquirir al preu de 10.40 euros (IVA inclòs).

Per a més informació:

Secretaria de l’EUTDH
e-mail: eutdh@uab.cat

This entry was posted on Divendres, 20 novembre, 2009 at 15:02 and is filed under professorat, Publicacions, Recerca. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.