EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

"Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders"

maig 29 2009

Cursos de la Universitat d’Estiu impartits per l’EUTDH

Posted in cursos |

L’ Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera participa en la celebració dels cursos que formen part de la “Universitat d’Estiu” que la Universitat Autònoma de Barcelona organitza conjuntament amb altres facultats i escoles del Campus, amb la finalitat de donar nous coneixements especialitzats a la comunitat de la UAB, i que s’emmarquen en diferents disciplines acadèmiques.

En l’edició d’enguany, l’EUTDH participa, amb l’Institut de Ciències de l’Educació, en l’organització i docència del curs “História del Vi. Cultura gastronòmica i anàlisis” , que se celebrarà del 6 al 10 de juliol de 2009, en horari de 9:30 a 13:30, amb una durada de 20 hores. El preu del curs és de 130 euros i es realitzarà a les instal·lacions de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera.

Aquest curs té un caràcter teoricopràctic, s’adreça tant a aquelles persones amb alguns coneixements en aquest camp, com a persones que vulguin endinsar-se en la cultura del vi i conèixer-ne els orígens i l’evolució fins a arribar als notres dies. Com a temes teòrics es parlarà de la història i les característiques del vi i d’altres begudes, la gastronomia, la cuina i el maridatge. La part pràctica se centrará en l’anàlisi visual, olfactiva i gustativa del vi.Els professors del curs són el sr. Jaume Fàbregas i el sr. José Luis García, professors de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera.

Per l’altra banda, també EUTDH impartirà el curs “Cuina i salut (Taller magistral)” , que se celebrarà del 13 al 17 de juliol de 2009, en horari de 15:30 a 19:30, amb una durada de 20 hores. El preu del curs és de 150 euros i es realitzarà a les instal·lacions de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera.

Els professors del curs són la sra. Isabel Puigdueta i el sr. Marc Grañó.

Per més informació sobre aquests cursos i inscripcions, visiteu el següent enllaç:

Universitat d’Estiu de la UAB

This entry was posted on Divendres, 29 maig, 2009 at 15:00 and is filed under cursos. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.