EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Mai 27 2009

Benvinguts/des al Blog de l’EUTDH

Posted in General |

Estrenem aquest nou blog sobre les notícies vinculades amb l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera (EUTDH) de la Universitat Autònoma de Barcelona referents al Centre i a la seva comunitat d’alumnes, professorat i investigadors.

Per qui no conegui L’EUTDH , cal esmentar que l’Escola s’ha caracteritzat per la consolidació d’un model de formació capdavanter i innovador que ofereix a l’alumne una docència rigorosa i universitària, molt vinculada a la pràctica professional i amb un alt grau d’especialització. Som un Centre de referència dins l’àmbit de l’ensenyament turístic, com es desprèn del fet d’haver estat els primers del seu àmbit en aconseguir la certificació ISO, la qualitat del professorat, les instal.lacions així com el de desenvolupar diverses línies d’investigació amb la doble finalitat d’obtenir un millor coneixement dels àmbits turístic i hoteler, i atorgar una base científica als elements de recerca aplicada.

El nostre compromís per una docència de qualitat posa a l’abast de l’alumnat l’oportunitat d’esdevenir professionals qualificats del primer sector social i econòmic del país. Un sector, el turístic i l’hoteler, que continua creixent i el qual cada vegada requereix més professionals especialitzats.

L’EUTDH té una estreta vinculació amb empreses rellevants del sector turístic i hoteler, cosa que afavoreix la formació pràctica dels estudiants i facilita la seva inserció en el món laboral, tant en el nostre país com a l’estranger. Amb aquest objectiu, l’Escola posa a la disposició dels alumnes un ventall de serveis molt ampli, com la Borsa de Treball, el Workshop (trobada universitat empresa), el Programa Professional com a entitat gestora o l’intercanvi d’estudiants a l’estranger.

Per més informació sobre l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB seguiu atentament aquest blog, o bé, visiteu el nostre web a http://www.eutdh.cat

Benvinguts/des a l’EUTDH!!!

Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera UAB

This entry was posted on Dimecres, 27 Maig, 2009 at 18:55 and is filed under General. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.