Ciències de l'Antiguitat i Estudis Clàssics UAB

El blog del grau d'Estudis Clàssics i del grau de Ciències de l'Antiguitat

juny 08 2019

Lliurament de diplomes i premis de l’Olimpíada clàssica 2019

Publicat a General |

El pròxim dimarts 18 de juny, a les 16.30h., se celebrarà a la sala d’actes Frederic Udina de la Facultat de Filosofia i Lletres de la UAB l’acte de lliurament de diplomes i premis de l’Olimpíada clàssica 2019, amb la presència del dr. Joan Carbonell, degà de la Facultat, i la dra. Gemma Puigvert, directora del Departament de Ciències de l’Antiguitat i l’Edat Mitjana.

En el decurs d’aquest acte el dr. Antoni Cobos, professor de l’Institut Alexandre Deulofeu de Figueres, pronunciarà la conferència titulada “La traducció és una arma carregada de futur”.

Tothom és convidat a assistir-hi, especialment els participants a l’Olimpíada Clàssica i el seu professorat.

Al llarg de la setmana vinent es comunicarà als guanyadors de l’Olimpíada que han estat premiats. Els estudiants que van prendre part a les proves rebran un certificat de participació en el mateix acte, si confirmen l’assistència amb antelació.

Aquesta entrada es va publicar el Dissabte, 8 juny, 2019 a les 19:04 i s'ha arxivat a General. Pots seguir qualsevol de les respostes d'aquesta entrada mitjançant el canal d'informació . Actualment s'han tancat les respostes, però pots posar un retroenllaç des del teu web.

Els comentaris estan tancats.