Ciències de l'Antiguitat i Estudis Clàssics UAB

El blog del grau d'Estudis Clàssics i del grau de Ciències de l'Antiguitat

Nov 15 2016

Acte de presentació del Programa EUROACCIÓ MENTORING “Pràctiques i feina a les institucions europees”

Posted in General |

L’acte de presentació del Programa EUROACCIÓ MENTORING “Pràctiques i feina a les institucions europees” es realitzarà el proper dia 23 de novembre a l’Auditori de la Facultat de Lletres a partir de les 13,30.

EUROACCIÓ Mentoring és un programa pioner que es posa en marxa amb l’objectiu de millorar l’ocupabilitat dels estudiants i dels Alumni de la UAB a les institucions europees i és transversal a qualsevol cicle acadèmic i titulació de les que s’ofereixen a la Universitat.

This entry was posted on Dimarts, 15 Novembre, 2016 at 18:53 and is filed under General. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.