Avantatges de les velles lletres.

«8 de març-Com que hi ha tanta grip, han hagut de clausurar la Universitat. D’ençà d’aquest fet, el meu germà i jo vivim a casa, a Palafrugell, amb la família. Som dos estudiants desvagats. El meu germà, que és un gran afeccionat a jugar a futbol -malgrat haver-s’hi ja trencat un braç i una cama-, el veig purament a les hores de repàs. Ell fa la seva vida. Jo vaig tirant. No enyoro pas Barcelona i menys la Universitat. La vida de poble, amb els amics que hi tinc, m’agrada».

Així comença El Quadern Gris, de Josep Pla, i l’autor situa la narració el 1918.

Postadata d’Antoni Puigverd.

Acerca de Joan Amenós Álamo

Professor de Dret Administratiu
Esta entrada fue publicada en Docencia universitaria, Docencia., universidad. Guarda el enlace permanente.