Avantatges de les velles lletres.

芦8 de mar莽-Com que hi ha tanta grip, han hagut de clausurar la Universitat. D’en莽脿 d’aquest fet, el meu germ脿 i jo vivim a casa, a Palafrugell, amb la fam铆lia. Som dos estudiants desvagats. El meu germ脿, que 茅s un gran afeccionat a jugar a futbol -malgrat haver-s’hi ja trencat un bra莽 i una cama-, el veig purament a les hores de rep脿s. Ell fa la seva vida. Jo vaig tirant. No enyoro pas Barcelona i menys la Universitat. La vida de poble, amb els amics que hi tinc, m’agrada禄.

Aix铆 comen莽a El Quadern Gris, de Josep Pla, i l’autor situa la narraci贸 el 1918.

Postadata d’Antoni Puigverd.

Acerca de Joan Amen贸s 脕lamo

Professor de Dret Administratiu
Esta entrada fue publicada en Docencia universitaria, Docencia., universidad. Guarda el enlace permanente.