Innovaci贸 docent i expressi贸 oral: la nineta dels ulls de la UAB?

聽 聽1.-脡s cert que la doc猫ncia 茅s la ventafocs de l鈥檈nsenyament universitari. No obstant, tinc l鈥檕rgull de pert脿nyer a un campus on, malgrat les escasses eines legals, sempre s鈥檋an valorat els intents dels professors de millorar la manera de fer les classes.

*

聽 聽 聽 聽聽2.-Per part meva, he tingut l鈥檕bsessi贸 de que els alumnes parlessin a l鈥檃ula. Per貌 no un 鈥減arlar per parlar鈥 o davant d鈥檜n miserable power point, sin贸 en situacions dif铆cils. Per exemple, un examen oral.

**

聽… 聽 聽 聽 聽3.-Actualment, tamb茅 podem estar contents d鈥檜n fenomen relativament recent. Gr脿cies a l鈥檈mpenta d鈥檃lguns companys i d鈥檜n bon grapat d鈥檃lumnes, la Facultat de Dret de la Universitat Aut貌noma de Barcelona 茅s la capdavantera a Espanya (i potser aviat a Europa) en argumentaci贸 jur铆dica oral. 聽No es tracta d鈥檜na afirmaci贸 gratu茂ta o publicit脿ria, sin贸 d鈥檜n fet ben real i contrastat.

Els 猫xits han fet que les iniciatives es disparin i, avui mateix, he rebut un correu on s鈥檌nforma de que la Facultat ha organitzat un grup per 芦Jornades de Debats a l鈥檈stil del Parlament brit脿nic禄. Felicitats i endavant!

El Parlament Brit脿nic.

Acerca de Joan Amen贸s 脕lamo

Professor de Dret Administratiu
Esta entrada ha sido publicada en Argumentaci贸 oral, Facultat de Dret UAB., Innovaci贸 docent y etiquetada como . Guarda el enlace permanente.