Cuidabloc

El Blog d'Infermeria a la UAB

nov. 02 2016

Exposició pública de l’autoinforme per a l’acreditació dels Graus de Medicina, d’Infermeria i de Fisioteràpia de la Facultat de Medicina

Des del dia 31 d’octubre al 4 de novembre de 2016 l’autoinforme d’acreditació elaborat pel Comitè d’Avaluació Intern (CAI) de la Facultat de Medicina per a l’acreditació del Grau de Medicina, d’Infermeria i de Fisioteràpia estarà publicat al web del centre i a disposició de la comunitat universitària.

Les persones interessades en fer suggeriments i comentaris, els poden dirigir per escrit a l’adreça electrònica del deganat de la Facultat de Medicina (dg.medicina@uab.cat) indicant l’assumpte “Comentaris a l’autoinforme”. El termini per l’enviament d’aquests escrits finalitza a les 17:00 hores del dia 4 de novembre.

Aquest autoinforme es presentarà, per a la seva aprovació si escau, a la Junta Permanent que serà l’aforament per a discutir tots els suggeriments i comentaris rebuts. En posterioritat a la Junta Permanent, l’autoinforme es tramitarà a l’Agència de Qualitat Universitària (AQU) per a iniciar el procés d’avaluació per part del Comitè d’Avaluació Extern (CAE).

És imprescindible superar amb èxit l’acreditació de les titulacions per a poder continuar amb l’encàrrec docent que tenim establert. D’altra banda, també ha de representar un reconeixement molt important per a tota la Facultat i un fort estímul per seguir en la línia de la millora contínua dels estudis que impartim cercant la màxima qualitat possible.

Autoinforme d’Acreditació de la Facultat de Medicina.

This entry was posted on Dimecres, 2 novembre, 2016 at 10:00 and is filed under Biblioteca Informacions. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.