Setmanes 4 i 5 Programa de Generació d’Idees en Salut Mental i Benestar Emocional

El període de formació del Programa de Generació d’Idees en Salut Mental i Benestar Emocional va tocar la seva fi el 12 de juny, i ara restem a l’espera del concurs final que es celebrarà el 21 de juny a la Sala Polivalent de l’Edifici Eureka.

Les últimes sessions es van dedicar a donar eines sobre com comunicar i presentar el projecte de cara als possibles inversors, la cerca de fons públics per innovació i un parell de sessions més de mentoring.

La sessió de comunicació va anar a càrrec d’en Matthew T. Ray de Ziggurat que, a través de diferents exercicis, va ensenyar els fonaments per un bon elevator pitch. Aquesta sessió va acabar amb la presentació dels grups del seu pitch i el posterior feedback dels companys.

De la sessió sobre fonts de finançament públic es va encarregar en JuanFran Sangüesa, del Parc de Recerca UAB que va mostrar totes les opcions de finançament tant a nivell europeu com nacional per desenvolupar projectes d’innovació.

A més, durant l’última sessió els grups vàren fer un últim assaig del seu elevator pitch que a l’hora servia per decidir quin dels grups passarien a la fase de concurs.

Sort a tots els grups el dis 21!

Aquesta entrada s'ha publicat dins de Formació i etiquetada amb , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.