Jornada de resum de l’any de la Salut Mental a la UAB

El 23 de maig es va realitzar un acte de tancament i resum de les activitats fetes durant el curs sota el lema de la Festa Major de la UAB de 2017 “La Salut Mental: visible i sense estigmes a la UAB“.

Aquest lema ha servit per donar cabuda a un seguit d’activitats relacionades amb la promoció de la salut mental i la seva visibilitat i desestigmatització. Durant l’acte, la vicerectora d’Alumnat i Ocupabilitat, la Sara Moreno, va fer un resum d’aquestes activitats, moltes d’elles promogudes o amb un paper rellevant de la CORE SM. Entre elles estaria la posada en marxa del Living Lab en Salut Mental i l’enquesta de benestar emocional que es va passar a tots els membres del campus, l’activitat amb reconeixement de crèdits “Salut Mental i sèries de TV: tractament i estigma“, la formació per PAS i PDI sobre trastorns mentals en el marc del conveni que la CORE SM va impulsar entre Parc Taulí i la UAB o el Programa de Generació d’Idees en Salut Mental i Benestar Emocional coorganitzat pel Parc de Recerca i la CORE SM.

Tant mateix, es van comentar les accions de futur, ja que la intenció és continuar treballant en aquest àmbit. Entre aquestes, hi ha la continuitat del Living Lab en Salut Mental que recollirà en forma de reptes les necessitats detectades a l’enquesta i els oferirà a la comunitat UAB perquè siguin abordats pels mateixos membres de la universitat. Així mateix, repetirem l’activitat de salut mental i sèries de TV.

L’acte va acabar amb l’obra de teatre “La follia dels ocells” de la Companyia Estable de Teatre la Trifulga dels Fútils.

Aquesta entrada s'ha publicat dins de General i etiquetada amb , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

L'adreça electrònica no es publicarà.