Setmana 1 Programa de Generació d’Idees en Salut Mental i Benestar Emocional

Un cop finalitzades les tres sessions de co-creació que ha servit per definir els grups de treball i els projectes que treballaran, la setmana del 14 de maig ha començat la fase de formació del Programa.

Durant les dues primeres sessions els alumnes han rebut no només formació sinó també la visita de dos emprenedors que han compartit les seves experiències i proporcionat consells sobre el repte de transferir.

El dimarts 15 vàrem comptar a la Isabel Pividori, de BioEclosion, que va participar en el Programa de Generació d’Idees de 2013 amb el desenvolupament d’un kit ràpid de detecció de la celiaquia. I divendres 18 ens va visitar en Salva Gutiérrez de MJN Neuroserveis, que és co-creador d’una start up que està desenvolupant un sistema de predicció de les crisis epilèptiques.

En quant a la formació, la Júlia Palma del Parc de Recerca va explicar com plasmar el seu projecte en un Bussiness Model Canvas i a desenvolupar la metodologia lean start up, i la Maite Ibern de l’Oficina de Valorització i Patents de la UAB va comentar quines eren les solucions de protecció que millor s’adaptaven a les característiques dels projectes en que els alumnes estan desenvolupant.

Finalment, els participants van fer un primer pitch elevator en el que en 3 minuts havien d’explicar el seu projecte d’una forma atractiva per captar l’atenció de possibles inversors.

Aquesta entrada s'ha publicat dins de General i etiquetada amb , , , , , , , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

L'adreça electrònica no es publicarà.